Wysyłka firmą kurierską DPD - procedura reklamacyjna. - Eurokubek

Przejdź do treści

Menu główne:

Wysyłka firmą kurierską DPD - procedura reklamacyjna.

WYSYŁKA
Sposób postępowania przy otrzymaniu ubezpieczonej przesyłki kurierskiej:

  • jeszcze przed odbiorem przesyłki bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie, czy przypadkiem karton lub papier (szczególnie narożniki oraz boki kartonów), w jaki została zapakowana przesyłka, są w stanie nienaruszonym,
  • po odebraniu przesyłki i podpisaniu wszystkich dokumentów przewozowych, jeszcze w obecności Kuriera należy przesyłkę otworzyć i sprawdzić czy zawartość nie jest uszkodzona,
  • jeżeli wszystko jest OK to dziękujemy Kurierowi i życzymu mu miłego dnia :),
  • jeżeli powstała szkoda proszę wykonać zdjęcia: paczki, opakowania zewnętrznego i wewnętrznego oraz uszkodzonych kubków,
  • jeżeli kubki są uszkodzone, to w dniu przyjęcia przesyłki prosimy wypełnić elektroniczny Protokół Uszkodzenia Przesyłki dostępny pod linkiem https://protokol.dpd.com.pl/
  • wszelkie rozerwania, wgniecenia, podziurawienia opakowania zewnętrznego jak i wewnętrznego, w razie uszkodzenia zawartości przesyłki, należy uwzględnić w Protokole Uszkodzenia Przesyłki,
  • Protokół Uszkodzenia Przesyłki, należy przesłać na jeden z e-maili: abakus33@wp.pl lub kubek.33@wp.pl w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania przesyłki, po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane,
  • pamiętaj, zawsze należy przyjąć przesyłkę, nawet jeżeli słychać, że zawartość przesyłki jest uszkodzona, w przeciwnym razie potłuczone kubki wrócą do nas po miesiącu i nikt nie będzie chciał się przyznać do ich uszkodzenia, a my nie będziemy mogli wdrożyć procedury reklamacyjnej,
  • jeżeli kurier będzie wnioskował o odesłanie paczki do naszej firmy z adnotacją: "odmowa przyjęcia", bo w paczce mocno "chrzęści" lub jakąkolwiek inną przyczyną nie przyjęcia paczki, proszę się na to nie godzić, gdyż to powoduje całkowite zdjęcie odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki z firmy przewozowej, nasza firma nie może wówczas reklamować uszkodzenia przesyłki,
  • Protokół Uszkodzenia Przesyłki jest niezbędny w celu potwierdzenia szkody,
  • samo sporządzenie Protokołu nie jest równoznaczne z wdrożeniem procedury reklamacyjnej,
  • po otrzymaniu od Ciebie Protokołu i potwierdzeniu go w firmie kurierskiej, wdrożymy procedurę reklamacyjną,
  • Protokół Uszkodzenia Przesyłki jest jedyną podstawą przyjęcia reklamacji na uszkodzenie przesyłki.

Przyjmujemy jedynie reklamacje przesyłek wysłanych przez firmę Abakus !!!
Reklamacje dotyczące przesyłki z kubkami - pęknięcia i potłuczenia.

W przypadku uszkodzenia kubków w czasie transportu oraz poprawnym ich przyjęciu od Kuriera
istnieją trzy możliwości zrealizowania przez nas reklamacji:

A - zwrócimy, na podany przez Państwa numer konta, należność za uszkodzony(e) w czasie transportu kubek(ki), wystawiając tym samym fakturę korygującą,
B - wykonamy ponownie kubek(ki) i wyślemy do Państwa, jednak w takim przypadku poniesiecie Państwo koszta ponownej wysyłki. Niestety firmy kurierskie wypłacają odszkodowanie tylko za uszkodzony towar, kosztów ponownej przesyłki nie zwracają,
C - dołożenie wykonanego ponownie kubka(ów) (bezpłatnie) do następnego zamówienia - jeżeli Państwo takie złożycie lub zamierzacie złożyć.
ABAKUS centrum reklamy

70-660 Szczecin, ul. Gdańska 4, (wjazd na Wyspę Pucką)
Tel. biuro +48 503 55 45 10
Tel. grafik +48 605 66 22 25
NIP 839 002 34 43
Informacje dla Klienta: REGULAMIN - POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego